Poradna Mora VT 526 MX

Autor: Vaclav Horak | Vloženo: 21.07.2015 000 07:51 | Témata: Poradna Mora VT 526 MX

Vaclav Horak

Vaclav Horak

Stékání vysrážené vody do šuplíků - druhý případ

Dobrý den, při delším pečení a při samočištění vytéká voda přes dvířka na korpus kuchyně..řeším tuto reklamaci půl roku s Morou, poté Gorenje a technik mi tvrdí, že to dělají všechny trouby v nízkoenergetické třídě a že by na to mělo být upozoreněno v návodu..tam však informaci nenašel....můžete toto potvrdit?

  • OSCOM.CZ

    OSCOM.CZ

    21. července 2015

    Dobrý den,
    je pravda že Mora i Gorenje podle informací od zákazníků tyto problémy mají zvláště u levnějších modelů. Doporučuji příště vybrat jinou značku. Za stejnou cenu se dá koupit kvalitnější výrobek http://www.oscom.cz/

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • KLEINER BRNO

    KLEINER BRNO

    23. července 2015

    Dobrý den,

    zkusil jste před vlastním vložením pokrmu do trouby ji pořádně rozehřát ??? Pára se může srážet jen na chladnějších částech a proto je velmi důležité troubu pořádně před vlastním vložením pokrmu a započetím jeho pečení opravdu pořádně rozehřát ( cca 30 minut na teplotu pečení ). Raději delší dobu než kratší. Doba předehřátí je velmi důležitá, protože se potom části trouby ohřejí nad rosný bod a problém by se potom neměl vyskytovat.
    Vyzkoušejte to.
    Popisované určitě není způsobeno tím, že by výrobek nebyl dostatečně kvalitní. Současné trouby od Mory a Gorenje jsou velmi kvalitní a nechápu jaký kvalitnější výrobek chce firma Oscom doporučovat.... K problému se v podstatě nijak přímo nevyjadřují a z mého pohledu jde tak z jejich strany jen o reklamu na jejich web. Bohužel....


    S přáním pěkného dne

    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    http://www.levnesporaky.cz
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • OSCOM.CZ

      23. července 2015 - OSCOM.CZ

      Na kvalitu Mory a Gorenje si stěžují zákazníci. Nicméně i tyto značky prodáváme a co se týče reklamací apod. jsou tyto značky oproti ostatním horší


    • Marek Totzauer

      26. července 2015 - Marek Totzauer

      Dobrý den,
      děkuji v tomto směru firmě Kleiner za uvedená doporučení. Z pohledu zástupce distrubutora zn. Gorenje a Mora mohu sdělit tolik, že k uvedené věci se lze objektivně vyjádřit pouze po důkladném prověření. Očerňování jakékoliv značky bez předchozího prošetření zcela jistě nepovažuji za korektní způsob. Jednoznačně v tomto ohledu jsme schopni zajistit erudovanou a odbornou konzultaci prostřednictvím naší bezplatné linky 800 105 505 a naši interní specialisti vše posoudí. Případně lze uvedené konkrétní věci řešit i prostřednictvím e-mailové adresy [email protected]
      Děkuji
      S pozdravem,
      Marek Totzauer
      Gorenje spol. s r.o.


    • Jarda65

      27. července 2015 - Jarda65

      souhlasím s tím že kvalita zn. Mora je katastrofální, dílenské zpracování je hrozné, výrobky jsou nedotažené nepasují atd. Už nikdy více. Gorenje je na tom o něco lépe. Nicméně ani jednu z těchto značek nikomu nedoporučuji jedná se o low endové výrobky s minimální přidanou hodnotou.


    • Marek Totzauer

      28. července 2015 - Marek Totzauer

      Dobrý den,
      asi nemusíme opakovat to o čem jsem se zmínil v předchozím případě. Hanobení značky v rámci prázdných argumentů považujeme při nejmenším za nevkusné. Jsme připraveni cokoliv prokonzultovat a objektivně posoudit a za tímto účelem slouží naše bezplatná linka 800 105 505 či e-mail [email protected]. Ničím nepodložené argumenty lze považovat v tuto chvíli rozhodně za nepřesvědčivé.
      S pozdravem,
      Marek Totzauer
      Gorenje spol. s r.o.


    • Zdeněk Tichý

      11. září 2015 - Zdeněk Tichý

      Dobrý den, musím se podělit se svou troškou, nevšiml jsme si že by někdo někoho hanobil, pouze byli citovány informace od zákazníků a já se k nim musím připojit. Montujeme kuchyně a Mora a jejich spotřebiče jsou tragicky nejhorší. Nic nepasuje, všechno je takový na půl udělaný prostě hrůza. Stotožňuji se i s počtem rekalamcí Mory oproti ostatním značkám ze třech kuchyní mora se nám dvě vrátí na reklamace. Našim zákazníkům Moru nedoporučujeme spíše jim to rozmlouváme. a co zde píše gorenje guru a jejich spřátelený obchod kleiner jsou pouze marketingové kecy. Mora prostě NE


    • KLEINER BRNO

      11. září 2015 - KLEINER BRNO

      Dobrý den,

      můžu jen napsat, že jsem psal o troubách a ne o všech výrobcích. Trouby jsou aktuálně vyráběny přímo v Gorenje ve Slovinsku a jejich kvalita je z mého pohledu výborná.
      Proto, než uvádět obecně Mora je špatná, tak je zcela jistě vhodnější napsat jaký konkrétní výrobek či řada výrobků je z Vašeho pohledu špatná.
      Tak jak i ostatní výrobci si některé výrobky Gorenje nechává vyrábět u jiných výrobců, například některé levné odsavače. U těch je potom cena adekvátní provedení. U všech značek jsou dobré a špatné ( například konstrukčně špatné ) výrobky, bohužel...
      Můžu Vás ujistit, že nejsem zaslepený a zákazníkům přímo říkám jaké jsou konkrétní spotřebiče z mého pohledu ( například podle servisu ). A věřte mně, že má upřímnost k některým výrobkům se nelíbí ani pracovníkům Mory a Gorenje ;-) .


      S přáním pěkného dne

      Uhlíř Vlastimil
      KLEINER BRNO, spol. s r. o.
      http://www.levnesporaky.cz
      e-mail: [email protected]


    • Vasmen

      11. září 2015 - Vasmen

      Bohuzel musim potvrdit predchozi slova...jde i o uroven servisu..po pulrocnich reklamacich,kdy musite doma s novorozencem cekat, abyste mohli dodelat podlahu...a ve finame dojde externi pracovnik s nevymachanou hubou,ktery ocekava, ze mu budete dekovat ze vubec prisel, ze s firmou nema nic spolecneho...ve finale nic neopravi, nedodrzi domluvenou dobu odchodu a jestevse divi,ze mu zena nechce podepsat opraveno bez zavad..kdyby to byla firma co k cemu tak by po takove dobe vymenila celou troubu a nedelala na nas pokusy.. tvrzeni,ze vsechny trouby s energ. Stitkem A a vys dnes kondenzuji a je zakazano pect neprikryte jidla,jinak voda potece dal mi je pri laminatove podlaze vbkuchyni opraveu utechou...par kuchyni s Ackem uz jsem uzival a u zadne tyto problemy nebyly protoze kontrukcne byly vyresene,aby se to nemohlo stat..


    • Vasmen

      11. září 2015 - Vasmen

      Myslim,ze pokud by Mora nespolupracovala s firmami dodavajici kuchyne, kteri nam mazou med kolem huby tak by uz na trhu asi ani vzhkedem kcenam konkurence nebyla...neste take tezi z proslule kvality z dob, kdy to jeste byla ceska firma...


    • Marek Totzauer

      11. září 2015 - Marek Totzauer

      Dobrý den,

      dovolím si reagovat k předchozí stížnosti k nepřípustnému jednání servisu. Upřímně v tomto směru nemáme a ani nejsme schopni reagovat na konkrétní případ, když nejsou uvedeny konkrétní informace. Jestliže existuje výtka na nevhodné chování servisní firmy, která měla řešit záruční opravu některého z našich výrobků, pak jsme připraveni toto prošetřit. Jednoznačně pokud prokazatelně došlo k pochybení mechanika na místě během servisní návštěvy, ponese si za své jednání důsledky. Znovu zasílám kontaktní spojení na naší bezplatnou linku, která slouží našim zákazníkům (800 105 505), nebo e-mailovou adresu [email protected] přes kterou lze tyto věci v klidu prošetřit.

      S pozdravem,
      Marek Totzauer
      Gorenje spol. s r.o.


    • Vaclav Horak

      30. listopadu 2015 - Vaclav Horak

      V klidu po pul roce cekani na dotazeni kuchyne, s novorozencem v domacnosti, vse kvuli neschopnosti (nebo po zaplaceni nezajmu) Sika potazmo Mory/Gorenje reklamaci resit...to muze byt jenom manager, ktery nabizi ale doma ma sam zbozi konkurence... Siko se ani neobtezovalo me pri navrhu kuchyne upozornit na nutnost instalace bocnich list,takze se behem chvile oloupaly supliky...kuchyn proti konkurenci predrazena o 100% a jeste ne kompletni..montaz skoro draha jako cela kuchyn od konkurence..nahradni supliky mi dorucuji uz asi 3mesice a pry jestli si je nechci vyzvednout...nase firma resi reklamace obratem,ale u sika ma prednost cerstve lapnuty zakaznik, ktery jeste nezaplatil...pak mozna kdyz budou mit nekdy cestu,tak dil dodaji i s arogantnim projevem v cene..pripomina mi to praktiky ceske posty:)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.